ViFlow support

Voor ViFlow software zijn twee serviceniveaus beschikbaar.

 

STANDAARD: Gratis technische support en updates.

ViFlow softwarelicenties worden standaard geleverd zonder onderhoudspakket, maar met de volgende GRATIS services. Deze services geldt voor de huidige operationele hoofdrelease 4. 

Kosteloze levering van updates (via downloads)
Dit betreft bug-fixes en nieuwe functies binnen de huidige hoofdrelease (4.5 t/m 4.X)

Technische support
Telefonisch of per email (via de supportpagina’s van Vicon.biz). Mogelijke technische support vragen: er is een programmatuurfout opgetreden, een functie werkt niet zoals verwacht, de installatie van het programma lukt niet, het programma start niet.

 

OPTIONEEL: Twee jaars ViFlow onderhoudspakket

Klanten met een twee jaars onderhoudspakket hebben tijdens de duur van het Onderhoudspakket naast de bovenstaande services tevens recht op de volgende diensten:

Kosteloze levering  van Upgrade naar een hogere Programmatuurrelease (via downloads)
Dit betreft bijvoorbeeld de upgrade van release 4.X naar 5.0

Vakinhoudelijke support
Het bieden van oplossingen bij specifieke vragen, best practice hints per telefoon of email, tijdens de support uren van www.vicon.biz  De maximale duur van de service per aanvraag: 15 minuten.

NB: Deze vakinhoudelijke service is een aanvulling óp, en géén vervanging voor ViFlow-trainingen of implementatieadvies

2de lijns support door de ontwikkelingsafdeling van ViCon.biz (tijdens de normale kantooruren, zie ook website www.vicon.biz)